Správa nemovitosti je náročná činnost, která vyžaduje zkušenosti a znalosti. Nabízíme Vám balíček služeb, který zahrnuje veškeré náležitosti. 

Komplexní správa nemovitosti je balíček služeb, které za vás přebere agendu a zodpovědnost za veškeré povinnosti, které jsou spojené se správou nemovitosti. Využitím této služby si tedy zajistíte bezproblémový chod vaší nemovitosti. Komplexní správa nemovitosti se dá rozdělit do několika přesně specifikovaných částí.

Provozně technická část

  1. Vstupní audit jednotky – technický průkaz bytu (základní technické údaje jednotky)
  • zaměření jednotlivých místností jednotky
  • dokumentace vybavovacích prvků
  • dokumentace technického stavu evidence měřidel a jejich stavů (odečty)
  • stanovení započitatelné plochy jednotky
  • evidence základních prvků a zařízení
  1. Audit předepsaných provozních revizí – požárníci, elektro, plyn, komíny (ověření aktuálního stavu)
  • stanovení potřebných revizí
  • evidence termínů a jejich kontrola v souvislosti s předepsanou periodouprovádění
  • zajištění revizí autorizovanou firmou
  • zajištění odstranění revizních závad
  1. Technické prohlídky bytů v určených intervalech (1x ročně)
  • provedení kontroly aktuálního stavu s porovnáním s technickým průkazem bytu
  1. Běžná údržba bytu
  • zajištění odstranění drobných provozních závad nebránících užívání bytu. Tyto opravy hradí nájemce
  • zajištění odstranění závad dle požadavku vlastníka jednotky na jeho náklady
  • zajištění výměny vybavovacích prvků
  • zajištění služeb souvisejících s provozem bytové jednotky v rámci domu na základě požadavku vlastníka jednotky (úklid společných prostor, odklízení sněhu) provedení odečtu měřidel tepla, teplé vody, SV (roční vyúčtování služeb)

Provozně ekonomická část

  1. Vypracování evidenčního listu nájemce bytu a jeho průběžná aktualizace
  • zpracování vstupních údajů pro vytvoření evidenčního listu
  • určení plateb základního měsíčního nájemného
  • určení plateb nájemného za vybavení bytu (nadstandardní prvky)
  • stanovení výše záloh za služby poskytované v souvislosti s užíváním bytu
  • odsouhlasení evidenčního listu vlastníkem a doručení nájemcům
  1. Vedení účetnictví
  • vedení podvojného účetnictví společenství
  • zpracování stanovených účetních knih a evidence v souladu s příslušnými zákony
  • sestavení přehledu o aktuálním stavu prostředků společenství ve fondu oprav
  • sestavení roční účetní uzávěrky, rozvahy, výkazu zisku/ztrát a přílohy
  • spolupráce na sestavení návrhu výše záloh na služby pro následující účetní období
  • sestavení přiznání k dani z příjmů právnických osob souvisejících s mzdovou agendou
  1. Kontrola stanovených plateb a jejich případné upomínání
  • evidence a sledování plateb, které jsou stanovené v evidenčním listu s výpisem z účtu
  • v případě neprovedení platby doručení I. a II. upomínky
  • zajištění vymáhání pohledávky dle pokynu vlastníka
  1. Vypracování ročního vyúčtování nákladů za služby spojené s užíváním bytu
  • přehled bilance zálohových plateb a porovnání se skutečnými náklady za provoz bytu v průběhu zúčtovacího období
  • vypracování oznámení o vyúčtování a jeho doručení nájemci

Provozně administrativní část

  1. Zajištění vypracování smlouvy o nájmu bytu, včetně příloh (pravidla pro vyúčtování služeb, domovní řád atd.)
  2. Zprostředkování nájmu bytu s určeným nájemcem nebo výběr vhodného nájemce (k odsouhlasení vlastníkem bytu)
  3. Provedení veškerých náležitostí s předáním bytu
  • přehlášení odběru energií (elektro, plyn, telefon, internet…)
  • odečty měřidel ÚT, TV, SV atd.
  • vypracování protokolů, předání a převzetí bytu
  1. Měsíční zpracování a předání informací:
  • o výši dluhů a stavu pohledávek o vystavených, uhrazených a neuhrazených fakturách
  • o plnění úkolů v daném období dlužnících v insolvenčním rejstříku
  • o změnách v evidenci katastru nemovitostí
  1. Jednání s výborem SVJ v záležitostech správy domu
  2. Jednání s úřady ohledně údržby, oprav a správy bytu
  3. Sledování aktuálních legislativních předpisů souvisejících s pronájmy bytů, rozúčtování služeb poskytovaných v souvislosti s užíváním bytu a SVJ.
  4. Dále zaslání upozornění na změny na Vámi uvedenou emailovou adresu.
  5. Nabízíme také dotační poradenství, zajištění výběrových řízení a technického dozoru.

Samozřejmostí je správa Vaší nemovitosti online pro Váš maximální komfort.

Nemáte ještě společenství vlastníků jednotek (SVJ)?

Jestliže u Vás ještě nebylo založeno SVJ, pak nabízíme pomoc při jeho vzniku:

  • naplánujeme shromáždění
  • zajistíme pozvánky
  • zajistíme přítomnost notáře
  • postaráme se o podklady pro schůzi, a to včetně stanov
  • průběh shromáždění povedeme
  • zajistíme zápis shromáždění a zvoleného výboru do rejstříku shromáždění

Pokud se rozhodnete stát se naším klientem, pak tuto službu obdržíte zcela zdarma.

TOPlist